هک اپ بونتی برای خرید گیفت کارت

ما در این وبلاگ راه هک کردن برنامه ی اپ بونتی را به شما نشان داده ایم

هک اپ بونتی برای خرید گیفت کارت

ما در این وبلاگ راه هک کردن برنامه ی اپ بونتی را به شما نشان داده ایم

  • ۰
  • ۰

ما در این مطلب سعی داریم که به شما روش هک کردن اپ بونتی را یاد دهیم


برای این کار شما باید برنامه ی اپ بونتی را دانلود کرده هنگ امی که آن را باز میکنید به قسمت اینوایت(invite) رفته ودر قسمتی که باید کدی وارد کنید  کد cbldpagm را وارد کرده حالا گوشی شما باید خاموش و روشن شود و وقتی وارد برنامه میشوید میبینید 500000 کردیت (امتیاز) دارید

  • ۹۴/۰۳/۱۶
  • ماهان مرادی

نظرات (۱۵۴)

واقعا دستت درد نکنه بالاخره بعد از یه عالمه گشتن این سایت رو پیدا کردم و گیفت کارت رو گرفتم
ایول بالاخره 5 تا کارگره شدم واقعا خیلی حال کردم
من به خیلی سایت ها رفتم ولی همش الکی بود ولی بالاخره سایت شما رو دیدم وحالا توبازی کلش 5 تا کارگره شدم
ببخشید میشه بگید چطور در بازی کلش جم بگیریم
دوست عزیز شما باید در قسمت بالا که زده شده شما چند جم دارید روی مثبت بزنید و یک صفحه باز میشود و شما میتوانید مقدار انتخابی را دریافت کنید
خیلی ممنون
دوستان اگر مشکلی در هک این برنامه پیش اومد لطفا نظر بدید تا ما مشکلتان را حل کنیم

                                                                                  با تشکر
ببخشید من هر چی امتحان کردم نشد میشه راه دیگه ای بدید
شما میتوانید کد cbkyczym را در قسمت اینوایت وارد کنید
واقعا ممنون خییییییلللللللللی عالی بود من با اینکه لولم 20 هست ولی 5 تا کارگر دارم  :D
آقا من قسمت اینوات رو پیدا نمیکنم لطفا ایمیل کنید بگید کجاست
سلام من قبلان  کد رو زدم  و 50تا امتیاز کرفتم 
حالا باید چی کار کنم ..لطفا جواب دهید  خیلی مهمه
  • مدیر سایت
  • دوست عزیز  حقیقتش من نمیدونم آخه این مشکل برای خودم پیش نیومده ولی شما میتونی با یه گوشیه دیگه ای کار انجام بدید
    سلام من نمی دونم کجا کد  را بزنم لطفا راهنمایی کنید
  • مدیر سایت
  • وقتی وارد برنامه میشوید سه صفحه میبینید که صفحه ی آخری اینوایت INVITE  نام دارد وقتی وارد ان صفحه میشوید جایی برای نوشتن کد وجود دارد که کاملا واضح است
    سلام من این برنامه رو امروز نصب کردم کجا باید این کدو بزنم ت قسمت اینوایت هیچ جایی برای زدن کد پیدا نکردم میشه راهنمایی کنید 
    دروغ میگه فقط 50 امتیاز میگیرید
    اونم با این کد 50 امتیاز میگیره از شما
    فقط 50 امتیاز داد که . چرا دروغ میگید این مردم رو سر کار میزارید.
    دروغ گو ها
    باسلام خدمت سایت خوبتون من یه مشکل دارم اونم اینه که  توقسمت اینوایت خودش یه کد نوشته ومن نیمیتون کدی که شاما میگیرو بنویسم
    سلام من هم مشکل پست بالایم یعنی محمد رو دارم لطفن خیلی زود جواب بدهید😦😦😦😦
    سلام داداشی نمیشه کدشو عوض کرد چرا. لطف کمک کن!
    سلام. ببخشید میخواستم بدونم که در آخرین ورژن این برنامه چگونه باید کد بالا را وارد کرد . چنین جایی در قسمت اینوایت وجود ندارد . لطفا پاسخ را به جیمیل من ارسال کنید . با تشکر از مطالب خوبتون
    سلام.من این کد را وارد کردم و گفت که اشتباه است با این حال گوشیم را خاموشو روشن کردم ولی نشد چرا؟ همشم login failed
    سلام دوستانی که جای اینویت رو ندارن توجه داشته باشند که باید اپ بونتی اورجینال یااز سایت appbounty.com  یا از اپ استور دانلود کنید با تشکر از مدیر سایت.

    سلام ببخشید داداش من میخاستم بدونم ک روی بلو استیکس میاد
    داداش یه سوال وقتی اینوایت کد رو وارد کردی باید بدون بیرون رفتن خاموش کنی گوشی رو یا نه اگه بگی ممنون میشم
    اقا چرا نشد دروغ میگی داداش چرا

    سلام داداش ترو قران کمک کن کدو میزنم 50 تا امتیاز میده
    سلام.من قسمتی برای کد ندارم.چیکار کنم؟
    هر کاری میکنم به من پنجاه امتیاز میده کمکم کنید
    اقا سلام 
    چرا هرچی واردش میشم میگه login failed 
    خواهش میکنم جواب بدین مهمه برام
    ای گوه من در دهنه کسی که این سایت رو ساخته دروغ گو احمق
    سلام ممنون اموزشتون من یکبا ر هک ولی دیگه کلش نشد حالا یک کلش دیگه دارم و میخوام هکش کنم یا جم بگیرم ولی اگه هک کنم سوپر سل دیگه اکانت نمیده ایا این روش هک است زاشتی بگم که قشمت خرید جم بسته است و نمیتوانم جم بخرم اگه باقند شکن وار بشم باز میشه و دست تون درد نکنه برای کد لطفا جواب من رو بدید 
    چه جوری کد رو وارد کنم؟ نمیشه وارد کنن. لطفا کمکم کنید
    زدم گوشیمم خاموش روشن کردم نشد


    سلام من خودم یه کدی رو وارد کردم الان باید چطوری این کدو وارد کنم و اونو حذف کنم؟
    سلام من کد رو زدم 50 تا بهم داد چیکار کنم
    من قبلا نصب کردم و کد اینوایت رو هم وارد کردم ولی خاموش روشن نکردم و الانم وقتی پاک میکنم و دوباره نصب میکنم  دیگه نمیشه کد اینوایت رو بزنم-باید چیکار کنم؟؟؟؟
    سلام من این کد را باید کجا وارد کنم نمی بینم 
    این کار عملی یا سر کاری ؟؟؟

    با سلام 
    من ابن مترو انجام دادم ولی جواب نداد
    سلام .چرا اون قسمتی که تو اینوایت میخوای یه کد رو بزنی غیر فعال هست در واقع نمیشه چیزی توش نوشت؟؟
    سلام من قبلا یه کد دعوت اشتباهی زدم حالا چطوری میتونم اونو پاک کنم این رو جای گزین کنم لطفا راهنمایی کنید.ممنون..
    اقا یعنی لعنت خدا بر شما که مردم رو سرکار میزارید یه نفر هم از این کد نتونسته این همه امتیاز بگیره واقعا برا شما متاسفم .اون چند نفر بالای بالا هم که گفتن امتیاز گرفتیم خود این بیشعور هست به تاریخ و ساعت پیام هل نگاه کنید چه فاصله کمی از هم دارن ولی از اونجایی که مردم ناراضی ان ببینید هر روز یه پیام .واقعا که ادم باید به یه همچین ادم هایی چی بگه که لایقشون باشه.فقط خواهش میکنم دیگه این کد رو نزنید چون فقط پنجاه امتیاز میگیرید و اون نامرد هم پنجاه امتیاز....
    سلام.
    برا من اون قسمتی که باید کد رو وارد کنیم خودش یه کد نوشته!
    باید چیکار کنم؟؟؟؟
    سلام من کدی رو که گفتید رو گذاشتم و فقط اون بالا گوشه عدد 50 اومد.
    ینی گیفت کارت گرفتم یا نه؟
    ببخشید چطوری میتونم کدی رو که زدم حذف کنم لطفا کمکم کنید
    من توی نسخه جدید میزنم فقط پنجاه تا میده ایا مشکل از سروره
    سلام من وقتی میخوام کد اینوایت رو بزنم خودش یه کدی نوشته تو کادر ونمیتونم کدو بزنم چی کار کنم تا بتونم کدو بزنم؟
    خاک بر سر سازنده سایت. نامرد از ندونستن ما سوء استفاده کرده و ۵۰ امتیازو ۵۰۰۰۰۰ تا وارد کرده. گول این نامردو نخورید.میرتیکه خودشم با این کد ۵۰ تا میگیره
    سلام دوستان همون کدى که وارد شده بهتون 50 امتیاز میده و هیچ ترفندى نداره و این که ایشون فرمودند در حده خیاله این برنامه خیلى محافظه کارتر از این حرفاست که با یه کد بشه گولش زد ،،، فقط تنها راهش دانلود برنامه هاى رایگانى است که بهتون پیشنهاد میده دان کنید و همیشه اپیکیشن رو دان کنید که امتیازش بیشتره و همچنین ذر قسمت شیر به دوستانتون این اپیکیشن شیر کنید تا امتیاز بیشترى بگیرید ،،، و بخیال این نباشید با یه کد میتونید امتیاز بالا و گیفت کارت مفتکی بگیریید ،،، حالا دلیل این حرفشو نمیدونم ولى اینو خوب میدونم راهی واسه فریب این نوع برنامه ها نیست ،،، اما اگر کسى هم بتونه اینکارو کنه شک نکنید اون شخص یه هکر واقعیه ،،، و در آخر ایرانى هستیم چرا بعضى از ایرانیها از فریبکارى و ناراحتى و گول زدن هموطنش ذوق میکنه ؟؟؟ ،،، موفق باشید و موید 
    سلام دوستان من اپ بونتی دانلود کردم توی قسمت اینوایت یه کد هست که قابل تغییر نیست ، برنامه هایی رو که دانلود می کنم بهم امتیاز نمیده ." نصب کردم 10 دقیقه هم کار کردم ولی امتیاز نمیاد"
    نشد پس چرا همه میگن شد؟
    اقا کدش اشتباهه باید کدebpwztgiرو بزنید من الان۵ بیلدره ام
    امیدوارم بدردتون بخوره
    آقا مال ما جای نوشتن کد رو نداره چیکار کنم

    بچه حرف مفت میزنه اگه به نظرایی که نوشته عالی بود دقت کنید ساعتشون یه دقیقه با هم اختلاف دارن یعنی این احمقی که این سایت رو ساخته خودش نظر میده با اسم های مختلف این فقط میخواد امتیاز خودشو با دروغ بالا ببره
    داداش اینا همه دروغن این کد اختصاصی اپ بانتی مدیر سایته که هم به این داداشمون 50 تا میده هم به شما.خسته نباشید
    اگه در قسمت نظرات از اولین نظر که اسمش علیه تا اسم ... همش یه روزه و مشخص میکنه که خودش نوشته نظر ها رو تا شما رو قول بزنه.اصلا این چیزا وجود نداره مگر اینکه نسخه هک شدش باشه پس الکی خودتونو به زحمت نندازین.بازم خسته نباشین.
    سلام من داخل برنامه تو قسمت اینویت میرم ولی اصلا جایی برای نوشتن کد وجود نداره لطفا راهنمایی کنید 
    سلام داداشا حرف اینو باور نکنید این کد فقط 50 امتیاز گیر شما و این اقایی که داره شما رو گول میزنه میاد حالا خودتان قضاوت کنید
  • مدیر سایت کونی
  • مادرتو گاییدم که اینقد حرومزاده ایی کس ننه جاکش کیرمم لا پستون ننت چون من‌کدو نزدم‌فقط بدون حرومزاده ایی
    این کد باگش برطرف شده
    و امروز17/6/95 تو سایتinternational hackers  گذاشته شده
    74db65c0
    کد بالا برای free my apps هست
    ;);)دوستان شما میتونید بازدن کد :eqlakblwو

    بعد از آن گوشی خود را خاموش روشن کنید!

    5000تا آفر(امتیاز)رایگان دریافت کنید...:O:O
    هههه دروغگو میخوای امتیاز جمع کنی

    کیر تو کس ننه ی خالی بندت...   کونی مردمو سرکار میذاری حرومی؟؟؟   چون من کلکتو فهمیدم کدو نزدم کسکش
    سلام
     میشه من آدرس حساب گیفت گفتمو بهتون بدم شما برام هکش کنین؟!؟!!
    اگه انجام بدین مدیون میشم 
    تورو خدا
    سلام من میخواستم بگم چگونه امتیاز اپ بونتی رو صفر کنم تا کد اینوایتم فعال شه لطفا همین الان  ب جوابم پی گیری کنید خواهش میکنم
    من این کد رو زدم5000 داد خواستید بزنید    :) :) :)



    dvcwmabo
    بابا این که نمیشه کدروتعقیر بدى
  • فاکر ننت
  • بی پدر چرا دروغ میگی.ننه جنده.   ...ننت.
    دوستان نزنید این بی پدر مادر حرومزاده دروغ گفته بهتون
    بی شرف با کد خودت مردم رو گول نزن تو روحت
    لطفا بهتر توضیح بدین...من اون قسمت اینوایت رو که پیدا نمیکنم کد رو بزنم توش...نسخه ی اپ بونتی  من 2.4.1 هست
    سلام و خسته نباشید ولی من با گوشی هرکاری میکنم این کدرا نمیتونم وارد کنم اصلا نمیتونم کد را تغییر بدم.چه جوری اینکارا کنم؟
     اما از من کار نکرد
    لطفا چطور کنم دوست بگوید
    سلام بازی moderncombat5راهم میتونم هک کنم

    کار نمیکنع بروزش کنین
    ببخشید میشه بگید کجا باید کد رو وارد کنیم؟
    خر خودتی ادمین جان
    کجا باید کد رو بزنم میدونم باید برم اینوایت بعد دیگه نمی دونم رو چی بزنم که کد رو بنویسم
    یک بار کد را زدم بازم میشه 
    اقا با این برنامه میشه گیفت کارت پی اس 4 هم گرفت

    میشه کیفت کارت پی اس 4 هم گرفت?

    سلام آقا ببخشید میشه لطفا ورژن برنامه رو که می تونیم کد رو در اون وارد کنیم رو بگین چون تو ورژن های جدید نمیزاره تو اون جایی گفتین کد وارد کنیم
    همش دروغه نزنین این کد رو . چون فقط واسه صاحب این کد امتیاز جمع میکنین 
    خجالت نمیکشی دروغ به خورده ملت میدی!عاقا این اصن دروغه شما این کد رو که بزنید برا این عاقا ۵۰ تا امتیاز میده اگر همینطور بیشتر بزنید براش تعداد بالا میره.سرتونو کلاه گذاشته خودش گیفت کارت بگیره.این کد کده خودشه هرکی بزنه ۵۰ امتیاز براش میره.۵۰۰۰۰۰ هزارتا میده خخخخخخ.دوستان هر کسی هر چیزی که میگه زود باور نکنید.چیزه خاصی هم نیست هک هم نیس.این کد برا اینه که دوستان آشنایان شما که برنامه رو نصب کردن با این روش بیشتر جذب کنه.حالا این عاقا اومده اونو گذاشته تا شما بزنین گیرش بیاد البته به دروغ.یا علی‌
    دیگه تو آبدیت های جدید کد وارو نمیشه!
    سلام میشه دقیق بگید کجاش میرم ولی جای کد نداره
  • محمد مهدی
  • سلام من میخوام اکانت رو حذف کنم باید چی کار کنم منظورم اکانت اپ بونتیه. باید چی کار کنم؟؟؟
    تو یه گوشیه دیگه نصب کردم همون کار رو کردم ولی می زنم می ره تو ش ولی صفحه ی اول بالا میاد و همون جوری می مونه نمیدونم چی کار کنم!!
    سلام.من کدرو زدم ولی ۵۰ امتیاز داد روشن خاموشم کردم اما فاید نداشت
    لطفا راهنمایی کنید.

       باتشکر
    اصلا جای وارد کردن کد نیست
    سلام سلام به همگی
    دوستان یه کد تووووپ دیگه من گیر آوردم دلم نیومد واسه شماها نذارم

    این کد رو دقیقا مثل همون کد که ادمین سایت گفته توی قسمت اینویت وارد کنید
    اون کد قبلی به دلیل آپدیت برنامه از دست رفته
    فعلا این کار میکنه
    موفق باشید

    gddciups
    سلام دوستان لطفا راه چاررو به من بگین منم میخوام که کد رو بزنم و امتیاز بگیرم ولی یکبار یک کد زدم ودبگر نمبتوانم کاری کنم آیا دیگه راهی هست؟؟

    چجوری به دوستان اینوایت بدیم و امتیاز بگیریم من اینوایت دادم ولی امتیاز نگرفتم
    کد را چجوری وارد کنیم وارد نمیشه
    سلام داداش ببخشید میشه بگی چطور و از کجا باید وارد قسمت اینوایت بشی دقیقا کجاست

    من هرچی میزنم کودو بهم بده نمیشه
    اینم یه کد دیگه بزنی 2000تا میده
    من بار اول که برنامه رو نصب کردم یه کدی زدم حالا میخام یه کد دیگه ای رو بزنم ولی نمیشه هرچی هم حذف و نصبش میکنم بازم نمیشه لطفا کمکم کنید ممنون
    ببین ننت کجاس؟ چند وقتیه نگاییدمش اون جنده پدرسگ رو 😂
    ای کس مخ وقت گذاشتی کسشر نوشتی واس کون دادنت؟ ای کیرم وسط مغزت 
    سلام فقط 50 امتیاز میده خاموش روشن هم کردم لطفا جواب بدین
    سلام ممنون از سایت خوبتون فقط من وقتی برنامه رو باز میکنم حتی نمیزاره من اکانت برای خودم بسازم ارور میده میگه بعدا امتحان کنید حتی بافیلار شکن هم نمیشه لطفا ی راهنمایی کنید 
    سلام  ببخشید من زدم ولد 70 امتیاز داد بعد خاموس روشن کردم نشد میشه بگین مشکلش کجاس 

    سلام  ببخشید من زدم ولد 50
     امتیاز داد بعد خاموس روشن کردم نشد میشه بگین مشکلش کجاس 

    کس ننه جندت خوارکسده کیر هرچی عربه تو کون خواهرت
    این حرومزاده بازیا چیه؟مگه مردم بلا نسبت خر تشریف دارن،،
    یه بچه هم میدونه که این کار به نفع توعه،و داری دروغ میگی،،عوضی این کار و نکن،مردم و سر کار نزار  پفیوس،واس خودتو خوانوادت فحش نخر
    جالبه کد خودت دادی بقیه برات بزنن و امتیاز بگیری برای خودت؟؟؟
    سلام آپدیت جدید این برنامه نمیزاره که هکش کنید و فقط 50 امتیاز میده ولی من با یه کد دیگه زدم جواب داد کدش اینه gzwmxjiu 
    ببخشید این برنامه برای اندروید هم کار میکنه
    دوستان من این کد رو زدم ولی دیدم کار نمکینه رفتم تو یه گوشی دیگه این کد رو زدم بهم ۵۰۰۰۰ تا امتیاز داد
    ابن کد رو همیشه میشه استفاده کرد
    haxtesea
    امتحان کنین حتما جواب میده بهتون قول میدم
    سلام برای مندکار نمی کنه.
    کجا باید کدو بزنی
    سلام دوست عزیز کلش رویال هم هک میکنه
    سلام من یک بار یک کد رو وارد کردم حالا هر چقدر هم حذف داده رو می زنم باز نمیتونم کد رو بزنم میشه راهنماییم کنید.
    با تشکر 
    سلام.. دوستانی ک مشکل داشتن و براشون نیومد این کد رو بزنن.. 

    hdvzivnc
    بزنید نشد.. بیاید تلگرام بگید.. Mnv79@
    سلام 
    کود زدم گوشی رو خاموش روشن کردم اما نداد میشه یکی برام گیفت کارت بده لطفا

    هرکسی کد خودشو زده. کصخولاااااا
    به جا این چرت و پرتا به فکر درامد دلاری باشید که من یه لینکی میدم مثل کروم هستش منهی ارز استخراج میکنه با فیلتر شکن  وارد سایت شده دانلود کنید حدود 5 مگابایته رو لپ تاپتون نصب کنید یا دسکتاپتون  پرسرعت تر از کروم یادتون نره یه جیمیل ایجاد کنید و وصل کنید تا ارز استخراجیتون موقع بستن مروگر ذخیره بشه میتونید هنگام وبگردی از این مروگر استفاده کنید لطفا زیرمجموعه من بشید تا سرعتمون بره بالا یاعلی
    https://get.cryptobrowser.site/3292356
    سلام دوستان کد معتبر اینه hoeaygua این رو وارد کنید بهتون ۵۰۰۰۰ میده
    سلام ببخشید باید برم تو اینوایت دوست یا کد تینوایت برای اینوایت

    به جا این چرت و پرتا به فکر درامد دلاری باشید که من یه لینکی میدم مثل کروم هستش منهی ارز استخراج میکنه با فیلتر شکن  وارد سایت شده دانلود کنید حدود 5 مگابایته رو لپ تاپتون نصب کنید یا دسکتاپتون  پرسرعت تر از کروم یادتون نره یه جیمیل ایجاد کنید و وصل کنید تا ارز استخراجیتون موقع بستن مروگر ذخیره بشه میتونید هنگام وبگردی از این مروگر استفاده کنید لطفا زیرمجموعه من بشید تا سرعتمون بره بالا یاعلی
    https://get.cryptobrowser.site/5685570
    این کد غلط این درسته
    hpkrjucu
  • به بنده خدا
  • اسکلا کد خودشو داده ک شما تو برنامتون بزنین اون پوینت مفتی بگیره، اون چنتا کامنت اول ک زدن "خیلی ممنون کار کرد" هم کامنتای خودش بوده شما رو ایسگا کنه
  • پاره کردم کس خواهرتو
  • مادر جنده خواهر کصده.دزد.خاندانتو گاییدم

     

    این کد تاریخش گذشته این کد رو وارد کنید.   iaxgbobw

  • ابوالفضل هکر
  • سلام اگه میخواید5000امتیاز بگیرین این کد رو بزنین  اون  کدی که این اقا گفتن قدیمیه این کد روبزنید ibzyhivg

  • ابوالفضل هکر
  • سلام اگه میخواید5000امتیاز بگیرین این کد رو بزنین  اون  کدی که این اقا گفتن قدیمیه این کد روبزنید ibzyhivg

  • ابوالفضل هکر
  • سلام اگه میخواید5000امتیاز بگیرین این کد رو بزنین  اون  کدی که این اقا گفتن قدیمیه این کد روبزنید ibzyhivg

    ممنون اقای ابوالفضل من این کد رو زدم بهم 5000تا امتیاز داد این کد عالیه بزنید ibzyhivg

    این کد عالیه اینو بزنید من زدم کار کرد ibzyhivg

    این کد رو بزنیدibzyhivg

  • امیر خطر تهران
  • اقا من دروغ نمیگم  میگم این کد رو بزن کار میکنه ibzyhivg

  • ابوالفضل هکر
  • در زم  این کد رو تو  قسمت  invait بزنید این کد رو

  • ابوالفضل هکر
  • کد اینه ibzyhivg

  • محمد حسین
  • من کد رو زدم ولی ارور داد. چیکار کنم؟ 

    سلام من برنامه رو دان کردم ولی نمیدونم کجا باید کد رو بزنم

    سلام میشه جدید ترین کد رو بگید

    ممنون میشم

    مردک دزد بی ناموس ، این همه فوش خوردی کمت نبود ؟

  • حسین دانش پژوه
  • سلام یک نرم افزار هست به اسم make money:cash rewards&gift cards که به راحتی میتونید از گوگل پلی دانلود کنید و گیفت کارت رایگان بگیرید ، تو این نرم افزار خیلی راحت با ۲۵۰۰ سکه ۱۵دلار بهتون گیفت کارت میده در صورتی که در نرم افزار های دیگه ۱۰ دلار در قبال ۳۳۰۰ سکه بهتون میده اما این نرم افزار فوق العاده هست خیلی راحت و سریع میشه گیفت کارت رو گرفت ، فکر کنم به راحتی بشه روزی ۱۰۰ سکه در آورد خیلی راحت با وارد کردن کد زیر هم بهتون حدود ۷۰ تا ۱۵۰ سکه هدیه هم پس از ورودتون به نرم افزار میده 

    A6inmejo 

    همینطور اگه گوگل پلی پیدا نکردید از طریق لینک دانلود زیر میتونید دانلود کنید

    https://www.apkmonk.com/app/com.bigcash.app/

    بازم اگه به هر دلیلی لینک کار نکرد میتونید بصورت انگلیسی تو گوگل سرچ کنید

    یا علی و موفق باشید.

    اقا این داشمون حسین راست میگه نرم افزاری که معرفی کرده عالیه من نصب کردم خیلی باحاله این کده 70 تا سکه بیشتر نداد باید تو input friend invition code وارد میکردم دیگه ؟

    تو گوه خوردی که اینجوری گیف کارت هک میشه بچه کونی اون قسمت اینویت مال دعوت دادنه با این روش میخای بقیه کد معرف تورو بزنن
    خر خودتی اسکل

    ایا برنامه نیاز به فیلتر شکن داره یا نه

    چرا وقتی وارد برنامه نیشم اون دومی رو میزنم هنگ دیگه نمیره تو ش لطفا من واقعا کارگر لازم دارم

    سلام خیلی ممنون ولی در نسخه جدید این امکانوجود نداره چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    دوستان این دیوث داره شمارو گول میزنه شما اگر این کد رو بزنید به اون امتیاز میده اگر میبینید بقیه هی میگن عالیه اشتباه همه پیام هارو خودش داده دیوث

    مال من واز نمیکنه میگه بن شدید

    سلام برای من برنامه اپ مونتی رو در گوشیم نصب کردم ولی اجرا نمیشه لطفا بگید باید چیکار کنم

    واقا بعضی ها چقدر ابله تشریف دارن این یارو با این کار داره براخودش امتیاز جمع میکنه چقدر مغزتون فندوقیه

     

    من کد رو زدم ارور داد گوشیم خاموش روشن کردم نشد 

  • گاینده کبیر
  • سلام این کس ننه ای که این سایت رو ساخته هرچقدر شما کدش رو بزنین براش امتیاز میره نکنیم نزنین بزارین به کس ننش بره مادرجنده دروغ گو کسکش حرومی کیرم به کس ننت سگ سفت برو کونتو بده کیرممم نیستی وسلام درتو بزار تمام

    من برنامه رو دانلود کردم هر کاری میکنم نمیره تو برنامه لطفان کمک کنید

    ببخشید میشه با این کار cpکالاف دیوتی هم خرید؟

    به من هیچی نداد

    اصلا قسمت اینووایت کوش نیست که

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی